Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2011

Θα θυμάμαι τα πάντα...!Τα πάντα θα σε θυμίζουν!
Ο ήλιος Το ξημέρωμα σε εκείνον τον καναπέ...
Το ηλιοβασίλεμα στην παραλία και στο δρόμο ξυπόλητο μέχρι το σπίτι...
Που παίζαμε ρακέτες...Που παίζαμε στα ντουζ..
Το αμάξι σου να έρχεται κάτω από το σπίτι μου και να κάνουμε βόλτες.
Τα σκαλάκια στην παραλία και εγώ να σε σφίγγω μην μου φύγεις και χαθείς...
Όταν περνάω κάτω από το σπίτι σου...
Οι βόλτες στο χωριό σου...το σκυλί σου...οι φίλοι σου...
Οι λευκές καρδιές μπαλόνια που πετούσαν τριγύρω μας -τότε- και προσπαθούσες να μου σκάσεις με το τσιγάρο εκείνη που κρατούσα...μια βδομάδα πριν το πρώτο μας φιλί..
Το μεταγιόν που μου χάρισες από τη Γερμανία μια βδομάδα μετά το πρώτο μας φιλί...
Τα goodys και εμείς να κλέβουμε ποτηράκια...
Που ξαπλώναμε στο κρεβάτι σου...
Πρωινό μαζί σου...
Τα κοχύλια που μου χες χαρίσει...
Ένα κουτάκι από τσίχλες...ένα φύλλο από δέντρο...
Τα μέρη που με πήγαινες...
Το cosmos και εμείς να παίζουμε εκείνο το παιχνίδι ισορροπίας...
Που με έλεγες μαιμουνίτσα.
Που με κοιτούσες και τιποτα γύρω δεν είχε σημασία...





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου