Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2011

αγαπάς ή αγαπιέσαι...?

Σε κέρδισα...τελικά σε κέρδισα...κι ας μην είμαι ποτέ ξανά στη ζωή σου...κι ας μην ήμουν ποτέ στα αλήθεια!Μα θα με θυμάσαι πάντα και αυτό σημαίνει πολλά...Λυπάμαι που δεν μπόρεσα να κερδίσω εκτός από το μυαλό σου και τη ζωή σου -μια ζωή μαζί σου- μα δεν μπορώ να ξεπεράσω τον εγωισμό σου γιατί εσύ τον χειρίζεσαι...δεν υπάρχει τρόπος.
Θα σε θυμάμαι πάντα,το ξέρω.Κι όταν τυχαίνει να με κοιτάς στα μάτια πάντα θα σε λατρεύω έστω για εκείνα τα λίγα δευτερόλεπτα πυροτεχνημάτων,ζωής,αγάπης.Θα τα θυμάμαι πάντα-αυτά τα μάτια-όσα κομμάτια κι αν σπάσαν την καρδιά μου.Μόνο αυτά μου είπαν άλλωστε την αλήθεια.Μια αλήθεια χωρίς εγωισμούς και συνήθειες που σε κρατάνε μακριά μου.
Λέξεις που μπορούν και μου παίρνουν τα πάντα...



Άραγε ποιος βγαίνει νικητής τελικά?αυτός που αγαπάει ή αυτός που αγαπιέται...?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου